neděle 18. října 2015

Kej sí, Worlds of Fun!

Řeklo se, že vyrazíme v 8:30. Jak to určitě všichni znáte, vyrazit včas se nikdy nepovede a tento výlet nebyl vyjímkou. Tudíž o hodinu později jsme se konečně vypravili na cestu. Musím přiznat, že když takhle někam cestujeme, ve většině případů netuším co tam budeme dělat, kde budeme spát, atd. Věděla jsem, že jedeme do zábavné. ho parku. Opravdové horské dráhy, strašidelné domy, příšerná zima, chutné avšak nezdravé jídlo (jak jinak), a hodiny čekání na jakoukoliv atrakci, další nezapomenutelný zážitek. Věta, která dokonale popisuje včerejší den. Za celý den (12:00-22:00) jsme stihli !ŠEST! jízd, oběd, večeři a přehlídku strašidel. Ale každá jízda stála za ty hodiny čekání. Zjistila jsem, že mám neuvěřitelně pronikavý jekot a také, že když otevřete ústa v rychlosti 60m/h (miles/hour) budete mít poslintaný celý obličej. Ano i tak rychlé jízdy tam byly.

Poznala jsem Macaeliny rodiče.


Macaela s maminkou.

Jízda, kde jsem málem přišla o telefon, haha..






Žádné komentáře:

Okomentovat