středa 4. listopadu 2015

Líný víkend 24.-25.říjen

Tak jsem zrovna zjistila, že došlo k chybě při publikování tohoto příspěvku. Tudíž tento článek je za minulý víkend 24.-25. října.

Vlastně se toho moc nedělo, proto líný víkend, ale mám pár fotek, které jsem chtěla přidat.
V pátek jsme šli na poslední zápas amerického fotbalu. Bylo to v duchu pyžam, tudíž jsem šla ve svém dupačkovém jednorožci. Prohráli jsme, jako vždy, alespoň pro jednou to bylo těsně, užili jsme si to! 
V sobotu večer jsme měli na programu drive-in kino. Dávali Hotel Transylvánie 2, Petr Pan a ten třetí film si už nepamatuji. Každopádně byla příšerná zima a dál jak do půlky druhého filmu jsem to nedotáhla, haha... Probudila jsem se pred domem, kdy mě mamka vzbudila, ať si jdu lehnout do postele.


Ramsey a psí máma.

Den před touto hrou si Carinne nechala vytrhnout osmičky.. Jinak není baculatá.

I Sherman s nami šel do kina! 


A teď si jdu vyřezat svou první Haloweenskou dýni!

Žádné komentáře:

Okomentovat