úterý 24. listopadu 2015

Školní muzikál Aida

Podala jsem přihlášku do školního muzikálu do kostýmové skupiny, jelikož mě baví šít a nejsem začátečník. Čirou náhodou mě vybrali, asi pro mé božské dovednosti! Všichni mi říkali, že je to zábava a sranda, ale opak byl pravdou, kterou jsem si nakonec užila. První dva měsíce jsem ve škole trávila úterní a čtvrteční odpoledne od 6 do 9 Pro ty kdo to neví, já chodím spát kolem desáté, nebo se o to alespoň pokouším, tudíž dorazit domu 9:15 není nic, na co jsem byla zvyklá. Kdo nezažil to co já zažila v produkčním týdnu nepochopí. Děti, co si stěžují, že škola je moc dlouhá, by jsi to měly vyzkoušet. Prakticky jsem ve škole žila, jelikož jsme museli být ve škole od 4 do 10 a škola mi končí v 2:55. Bylo nesmyslné jezdit domu na půl hodinky, tudíž jsem ve škole byla víc než doma a to včetně víkendu. Byla jsem neuvěřitelně unavená, každou sebemenší chvilku, kterou jsem mohla jsem spala, jako malé dítě.
Na muzikál jsem slyšela jen pozitivní ohlasy, všem se to moc líbilo a slyšela jsem, že kostýmy byli úžasné!

Nemohla jsem najít žádné fotky, tak se alespoň můžete podívat na Aidu na facebooku
https://www.facebook.com/events/1534280460196157/

Žádné komentáře:

Okomentovat