úterý 1. prosince 2015

Americké Díkůvzdání

Americké svátky a tradice jsou jedny z hlavních věcí, na které se v průběhu tohoto roku těším nejvíce. Na Den díkůvzdání jsem se těšila dlouho a měla jsem přehnané představy, jaké najdete ve filmech. V podstatě je to den, kdy se k poledni sejde celá rodina a když říkám celá, tak myslím úplně celá (k nám domu přišlo přes dvacet lidí a já si pak mám pamatovat jména...) a společně poobědvá a posedí pár hodin. Já jsem se probudila krátce před polednem-"ups" a v celém tom zmatku mám z tohoto dne jen jedinou fotku a to samozřejmě jídla. Měli jsme neuvěřitelnou hostinu, ale dá se říct, že zhruba polovina mi nechutnala. Krocan, sladké brambory ani dýňový koláč mě nenadchli a šťouchané brambory máme u nás lepší. Za to čokoládový koláč, všelijaké saláty, nádivka a fazole byli božské.


Žádné komentáře:

Okomentovat