neděle 20. prosince 2015

Malé zážitky #2

Naše kamarádka Anna, výměnná studentka z Německa, slavila narozeniny na ledě. Následně, jsme všichni šli všichni do oblíbeného fastfoodu Fredy's.

Mé Halloweenské sladkosti jsem poslala poštou mojí třídě. Díky za super selfie, pane profesore!

S Gustavem máme společnou hodinu biologie. Naše paní učitelka si o nás myslí, že jsme geniální, jelikož jsme vždy se zadanou prací hotovi rychleji než ostatní. Takhle trávíme zbytek hodin.
Foceno 9. prosince.

První štrůdl! Byl to úspěch, který zmizel do dvou dnů...

Před Vánocemi můžete ve škole pro své kamarády i nepřátele koupit takzvaná Vánoční přání. Jsou to různé sladkosti nebo píseň. Studentská rada to pak později rozdá a školní sbor Vám zazpívá, což je pro Vás ve většině případů trapné, jelikož Vás posadí před tabuli, obestoupí a začnou zpívat jen pro Vás. Já jsem dostala "sněhovou kouli" (popcorn obalený v mashmallows) a cookies.

Mamka mě vzala podívat se na domy v okolí, které jsou proslulé Vánočním osvětlením. Šílenství.

S mamkou jsme vyráběly nový věnec. Myslím, že se povedl. Větší sranda byla ten věnec věšet..

S Carinne a mamkou jsme pekly cukroví. Z toho co jsem zažila/viděla jsem pochopila že Amerika nemá typické Vánoční cukroví, tudíž pečou všechno možné.
Mamky práce... "Dirty Snowballs" v podstatě Oreo sušenky v bílé čokoládě.
Můj malý žertík, mamka se smála, až brečela!

Nemohu se nabažit Vánočního stromku! Je víc než 2x vyšší než jsem já!

Ramsey je pes hlídač, ale také má své slabé chvilky...



Žádné komentáře:

Okomentovat