středa 27. dubna 2016

Malé zážitky #4


Keramiku zbožňuji.


Procházka se psi po staré části Wichity.



Ve vytahaném triku jsem se ocitla na maturitním plesu jedné střední školy.



Překvapení na Velikonoce!Tolik sněhu jsme neměli za celou zimu!



Tak je to jisté, nepůjdu na náš maturák sama a pojedu na poníku.


Česala jsem Carinne a nalíčila jsem ji na ples její dobrovolnické skupiny.


Také občas jezdím žlutým školním autobusem. Na této fotce jedeme na soutěž sborů!


Vedli jsme si doslova na jedničku, dokonce se náš profesor rozplakal.


Neuvěřitelně pohodové holky Fhai a Emma! Mám je moc ráda!



Prezentace projektů, na které jsem strávila poslední měsíc.



 Maminka měla narozeniny, tak jsme jí s Elin upekly dort!


Cocoa žije ve svém vlastním psím světě.


Deka, kterou šiji pro taťku v hodinách šití.


Tuhle už jsem momentálně dokončila pro mamku.

Žádné komentáře:

Okomentovat