neděle 1. května 2016

Malé zážitky #5

Tentokrát jsem v mamky foťáku našla poklady už ze začátku školního roku, ale i později!


















Poprvé v zoo ve Wichitě. Naše Pražská zoo je mnohem větší!
















Omylem nás zaplavili u hrošího bazénku. Hroší bobky plavali všude a tak jsme čekali na záchranu..
















Se sestrou oblézáme opice.
















Můj sbor mám ráda, jsme dobrá parta a příšerní tanečníci, haha, jaká ironie...
















Můj taneční parťák Connor, je stejně špatný tanečník, jako jsem já a ke všemu jsme oba o hlavu vyšší než všichni ostatní, tak býváme vzadu a vždy spolu. Náš vztah bych popsala asi jako provokující se sourozenci, kteří vše berou sarkasticky.
















Po vystoupení s kamarády. (Gustavo, já, Kristie, Martina)
















Vystoupení, tentokrát pouze pěvecké, tudíž jsme na sobě neměli ty nádherné, pohodlné, třpytivé a všemi oblíbené šaty. Tento výraz jsem měla, jelikož jsme našeho profesora rozbrečeli, jak se nám to povedlo...
















Silvestrovská hardcore párty.























Tričko, které jsem dala tátovi k Vánocům, moc rád ho nosí!
















Taťka a mamka a já ve sborovém mundůru. Naším školním symbolem je Trójan, tudíž to máme vyšité/namalované/nalepené naprosto všude.
 GO TROJANS!




Žádné komentáře:

Okomentovat