úterý 24. května 2016

Malé zážitky #6



Učitel posilování (Weight Training).

























První a poslední příležitost, kdy jsem si mohla zahrát softball.















S mamkou, taťkou a Elin v kině! Šli jsme na pozdní promítání Captain America: Civil War a všichni jsme u toho usnuli.. Ale jinak se mi ten film moc líbil, haha.















Softballový tým, který mě naučil, že ne vždy zapadnete do kolektivu, že trenér je hlupák a především, že to nesmím vzdát, jen protože nezapadám.



Dokončila jsem deku i pro tátu! 

























Učitel  ?Americké vlády?  (US Government) a zároveň trenér softbalového týmu, můj nejoblíbenější člověk v týmu...















První fotka po složení všech finálních zkoušek, škodolibě se smějeme, jelikož kamarádi v pozadí ještě nemají hotovo.


S Cocoa ladíme, obě máme obré, na ní to bohužel zafungovalo lépe než na mě...


Poslední setkání s Gustavem a jeho přítelkyní (Yasmin), která ho i s jeho rodinou přiletěla navštívit tady ve státech.


Johny, nejotravnější člen sboru, a také jeden z mých nejlepších kamarádů ze sboru. Jestli existuje ještě horší tanečník než jsme my s Conorem tak je to právě Johny.

























Poslední fotka/setkání s tanečním parťákem Connorem.


Na baseballové hře Wichita Wingnuts! Všichni fandí se slovy: "Go Nuts!"...

























Druhý pokus o vánočku se povedl! Byla tak veliká, že jsme ji celou nespořádali.

Koho zajímá jak to chodí v našem sboru tady je malá ukázka:

https://youtu.be/opcNuEt4wd8

Tohle video jsme promítali při zahájení posledního vystoupení.

Žádné komentáře:

Okomentovat