úterý 17. května 2016

Life update #2

Tak je to tady... Zítra mám poslední školní den. Všichni maturanti končí o 4 školní dny dříve než zbytek školy. Uteklo to strašně rychle, vůbec jsem si to neuvědomila. Prázdniny mám před sebou a na ty se extrémně těším, i když konec školy je pro mne smutná připomínka, že konec mého pobytu v USA se už blíží. Ne že bych se domu netěšila, už se nemůžu dočkat, až opět uvidím svou rodinu, kamarády a naše dva "vořechy", ale je těžké opustit tak laskavé a mě blízké prostředí a rodinu. Nejvíc se netěším na balení a rozhodování o všem co jsem za ten rok nastřádala, a jestli to povezu domu nebo ne.
Poslední vystoupení školních pěveckých sborů jsem si moc užila. Takzvané Off The Wall jsme pojali ve stylu populární americké show Saturday Night Live a přejmenovali jsme naši show na Monday Night Live, jelikož jsme vystoupení měli v pondělí. Ten večer jsem doslova létala, ale fotky budu sdílet až v jiném příspěvku, tak se nechte překvapit.
Zítra ráno (7:15!!!) máme takzvanou "Senior breakfast" což je akce  na které se sejde jen maturitní ročník a náš ředitel nám uvaří snídani, tak jsem na to zvědavá, haha.
V neděli 22. května budeme mít maturitní ceremoniál s předáváním diplomů, pro mě jen prázdné papírové pouzdro, co se dá dělat... Maturanti, kteří měli letos hodiny pěveckého sboru budou zpívat svou poslední píseň, tak už se vidím jak u toho budu bulet. Zpíváme Corner of the Sky z muzikálu Pippin.
První týden v červnu se chystáme do Disney Worldu, Orlando, Florida, na což se nepopsatelně těším jako malé děcko! Nutně potřebuji fotku s Disney postavičkami..
Pro ty, kteří jsou zvědaví, nebo koho to zajímá, mám odlet naplánovaný na konec června, tak se na mě připravte! Haha.

Žádné komentáře:

Okomentovat