středa 11. května 2016

Maturitní ples po americku

Minulou sobotu jsme měli maturitní ples. Byla to událost, na kterou jsem se těšila už od začátku pobytu tady a také to byl významný mezník značící blízký konec mé cesty.
Takzvaný maturák tady je něco jiného, než co znám z domova. Je to pouze pro čtvrťáky a třeťáky, popřípadě ostatní pokud jsou pozvaní jedním ze studentů těchto ročníků a jsou mladší 21 let. Žádní další rodinní členové také nejsou zvaní.
Já jsem si to moc užila, večeře byla skvělá, stejně tomu tak bylo s tancem, který jsme měli ve starém leteckém muzeu i afterparty. Ta se pořádala v centru zábavy, kde jsme hráli bowling, jezdili jsme motokáry a soutěžili o ceny.


Boutonniere...


...& corsage. (Přeložit to neumí ani google...)


Slečny z naší skupiny.
Elin, Marianna, Martina, Marintia, Alisha, Kristie


Celá skupina.


Nějaké to šaškování nesmělo chybět!


Alisha & Kristie


Výměnní studenti: Česká Republika, Itálie, Švýcarsko, Brazílie, Hong Kong, Mexiko, Norsko





Upřímné úsměvy.


Snaha o napodobení fotky z Homecoming tance.





David (USA) & Martina


Můj doslova malý bratr.











S Elin





Moji nejlepší parťáci.














S taťkou a mamkou.


Colton s rodinou.


Takhle se jezdí na maturák v Americe, haha.


Vše nejlepší mé nejmladší sestřičce! Slavila narozeniny ve stejný den, kdy jsme měli maturitní ples, tudíž jsem prošvihla její oslavu. Anna oslavila své patnácté narozeniny.

Žádné komentáře:

Okomentovat