čtvrtek 2. června 2016

První den v Disney World, Orlando, Florida

Ti co už v Disney byli vědí, že Disney se dělí na různé parky. V jediném parku může strávit celý den. My jsme náš první den strávili v parku Epcot. Má hostitelská rodina navštívila Disney World již před pár lety, ale Epcot byl nový pro nás všechny. Očekávali jsme bobové dráhy a divoké zážitky, bohužel Epcot je spíše pro mladší děti. I tak jsme si první den užili. 

Epcot je park zaměřený spíše na simulace pohybu a cestování. Je zde oblast kde v krátkém okruhu můžete procestovat nejslavnější země světa. Každé zemi je věnovaný malý úsek, kde jsou vybudované domy ve stylu dané země a i restaurace. Dozvěděla jsem se, že musíte pocházet z dané země, aby Vám bylo dovoleno zde pracovat, což opravdu činí tuto oblast autentickou. Pro malé děti tu mají atrakci sbírat razítka z každé země, tudíž jsme se se sestrami rozhodly, že je všechny posbíráme. Jen občas na nás kolemjdoucí divně koukali, když viděli frontu dětí ve věku 0-10 a mezi nimi mě...

Ve většině případů nám bylo řečeno, že se na atrakcích nesmí fotit. Tam kde nám nic neřekli, jsem zjistila, že ty fotky nestojí za nic... Ve většině případů byly atrakce ve tmě a se světelnými triky, tudíž na fotkách není nic videt, ale věřím, že ty které to opravdu zajímá si atrakce buď vyzkoušejí na vlastní kůži, nebo si  vygooglí fotky na internetu.

Atrakce, které stojí za to si na ně vystát frontu:
Spaceship Earth 
!!! Soarin' !!!
The Seas with Nemo & Friends (...žádné vzrůšo, ale roztomilé...)

Rozhodně nedoporučuji atrakci "Mission: Space" pro ty kteří nemají rádi simulace, málem jsem se pozvracela.


Symbol parku Epcot a zároveň náše první jízda-Spaceship Earth.


Perfektně upravené keře do tvarů nejrůznějších Disney postaviček.


Zopakovala jsem si zážitek z mého dětství, který si jen matně pamatuji. I sestra Carinne si vybrala perlorodku, už jen vymyslet co s perlou, možná shodné sesterské přívěsky?



Ty nejkrásnější princezny z Epkotu!


Chtěla jsem fotku s Norským skřetem, nakonec jsem fotila já sestry, haha..

Žádné komentáře:

Okomentovat