čtvrtek 23. června 2016

Malé zážitky #7


Plavání s Fhai a nové plavky!


Každoročně se ve Wichitě pořádá takzvaný River Fest. Akce trvá asi týden a  ke shlédnutí zde můžete vidět nejrůznější kapely a zpěváky. My jsme se vypravili na Elle King a poslední den na ohňostroj.


Mamka mě vzala ke své kamarádce, která nás naučila péct pravý americký jablečný koláč! 


Myslím, že se mi můj koláč povedl!


Strávila jsem den se svými prarodiči z tátovi strany. Pěkní jsme spolu jablečný štrůdl, který zmizel ani jsem nemrkla a to jsem měla jen jeden kousek... Děda mě vzal rybařit a byla bych to vydržela déle nebýt 38C!! I tak se mi podařilo chytit malou rybu!


Ovšem děda bravurně hned po 5 minutách chytil rybu mnohem větší než já!


Návštěva a rozloučení s parodiči z mamčiny strany v hlavním městě Kansasu, Topeka. Šla jsem s prarodiči na večeři a s babičkou ještě na zmrzlinu, mezitím co mamka hrála tenisový zápas

Žádné komentáře:

Okomentovat