čtvrtek 23. června 2016

Den #2, Universal Studios

Vzhledem k tomu, že jsem tento příspěvek už jednou napsala a bohužel se to neuložilo, je pozdě a jsem unavená a naštvaná, tak tu esej znova přepisovat nebudu. Omluvte prosím jen krátký úvod, zbytek bude u fotek, jako popisek.


Bradavický Express a Prasinky a vůbec celá Harry Potter část byla nejzajímavější! Později jsme se i svezli tímto vláčkem do druhé části Universal Studios.


Olivandrův obchod s kouzelnými hůlkami je velice oblíbené místo v celém Universal Studios. Fronta na hůlky se táhla až do dálky.


Uvnitř Bradacického zámku je bobová dráha spojená s promítáním scén s Harrym. Rozhodně to stojí za zkoušku!


Jiná část Island of Adventures (což je jeden ze dvou parků v Universal Studios) je tématicky zaměřena na Dr. Seuss. Nikdy předtím jsem o tom neslyšela, ale bylo to celé moc roztomilé, infantilní a hlavně pro malé děti..


Jedena z vodních jízd! Myslela jsem, že budu trošku mokrá, bohužel jsem byla kompletně posáknutá skrz na skrz..


S Annou po první jízdě vodní dráhy.


V pozadí můžete vidět atrakci Hulk, která byla bohužel mimo provoz, ale i tak jsme vyzkoušeli jiné šílené dráhy!


V komiksové části jsem raději vynechala Spiderman jízdu (simulace pohybu, ne opravdová bobová dráha..), už tak mi bylo nevolno z toho horka-36 stupňů Celsia!


Táta pro mě vyhrál prasátko Oinka! Nejspíš Oinka odsoudím na porážku našimi hafany...

Nevím zda-li zítra budu psát další příspěvek, jelikož máme na plánu opět Universal Studios, tak snad budu mít něco nového.



Žádné komentáře:

Okomentovat