středa 30. září 2015

Chili Cook-off & báječný víkend

Poslední víkend jsem strávila ve společnosti rodiny a kamarádů. Měla jsem u sebe doma na víkend kamarádku a moc jsme si to užily! Pátek ve znamení zápasu amerického fotbalu a prohry, jak už to u tohoto sportu na naší škole bývá, byl jen začátek. V sobotu jsme vstaly brzy a meli jsme na plánu zúčastnit se jako dobrovolníci Chili festivalu. Pomáhali jsme vařit, uklízet, roznášet vzorky Chili.




Starwars Chili!


Elin(výměnná studentka z Norska & sousedka), Natalia, Makan

Večer jsme se vydali do "Strašidelného pole". Bylo to úžasné, ikdyž nemám ráda, když mě někdo straší. Celá naše grupa mě tlačila, tudíž jsem šla první.

Carinne, sestřiny kamarádky+ Natalia, já


Neděle už byla odpočívací. Bazén, výřivka, jídlo, jen ty úkoly to kazily.






1 komentář:

  1. Více článků! :))) Jsem ráda, že přidáváš i fotky...většina exchange studentů jen píše a nepřidává fotky, což je trochu škoda :)
    http://americanlife2016-2017.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat