neděle 20. září 2015

Trojan Nite

Trojan Nite, neboli taková školní olympiáda mezi ročníky, už je také za mnou. Na začátku školního roku jsme měli volby na funkce atletů pro tento den. I když jsem se přihlásila, nikdo mě neznal, tudíž jsem počítala s neúspěchem. Akce začala v půl sedmé a domů jsme se dostali před desátou. Zvolení studenti ze všech ročníků soutěžili jako jednotlivci i po skupinkách. Důležití jsou i diváci a proto se ostatní studenti oblékají do kostýmů a fandí svému ročníku.
Senioři vyhráli!
Macaela, Marianna, Bruce

Naše část tribuny.

Druhačky neboli sophmores



Natalia(SK), Ludmila(ČR), Alisha(Švýcarsko), Martina(IT),  Anna(Něměcko), Gustavo(Brazílie), Já, Marintia(Mexiko)

Carinne, Marianna



Natalia(Slovensko), Martina(Itálie), Alisha(Švýcarsko)


Seniorští atleti

Marianna, Liana (kamarádka ze sboru) 

Natalia, Marianna








1 komentář:

  1. Je smutný, že u nás by se takhle obléklo a zapojilo tak 25% žáků. Američani mi v tomhle přijdou dosti odlišní, ale posoudím až příští rok :) Moc pěkné články, doufám, že jich napíšeš více :)
    http://americanlife2016-2017.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat