úterý 8. září 2015

Kansas City!

První prodloužený víkend je za mnou... Viva la Labour day! Strávila jsem ho s hostitelskou rodinou v Kansas City, hlavním městě státu  Missouri(což mi mi nejde do hlavy, ale budiž). Byla jsem nadšená, když mi Macaela (dále jako "máma") s Brucem (dále jako "táta") oznámili, že poletíme místo pojedeme. Což znamenalo půl hodiny letadlem místo tří hodin autem. Jak já miluji dlouhé jízdy autem! Měli jsme na plánu nákupy (tatínku nedívej se na účet, haha..), Cheesecake Factory-!ach bože ano! a baseballový zápas KC Royals proti Chicago White Sox. V Cheesecake Factory jsem se tak moc přejedla, opravdu to bolelo až jsem měla pocit, že to půjde ven, ale bylo mi moc líto toho dobrého jídla..
I přes prohru Royals jsem si zápas neuvěřitelně užila. Celou dobu jsem čekala na odpal míčku do hlediště a byla jsem připravená se pro něj i trochu porvat. Takových odpalů nebylo málo, ale všechny na druhou stranu než jsme byli my...Proč i my nemáme takového ducha jako má Amerika?!

Naše letadlová crew


 Zleva: Carinne, Anna, Marianna

Hlasité fanynky Royals



Žádné komentáře:

Okomentovat