neděle 13. září 2015

State Fair

Neděli jsme strávili v Hutchensonu, což je asi hodinku od Wichity. Jeli jsme tam kvůli pouti a stálo to za to!
Poprvé jsem podojila krávu! Haha.. Pravda, trochu jiný druh pouti, ale i naše klasické atrakce nechyběly. Kromě Lízy, jsem skákala z kaskadérskeho můstku, vyzkoušela ty nejnebezpečněji vypadající houpačky a taky jsem se nechala navést do dětského hradu a mazlila se s kůzlátky. 
Tacone neboli Tacos v kornoutku je bozi! Stejně tak frozen smores(marshmelowny s čokoládou a sušenkou).
Teď jedeme domu a já jsem utahaná jako štěně.
Pozdravte za mě Ladušku, prateta posílá pusinky!

Aha, takhle se to dělá!

Nechápu svůj výraz.

Po pěti minutách jsem se konečně odhodlala ke skoku...

Zleva: Makan, Natalie, Carinne, Anna, Grace 







Žádné komentáře:

Okomentovat