neděle 28. února 2016

Co si přivézt?!

Pokud se chystáte do zahraničí na delší dobu a to nejen jako výměnný student, myslím, že tento článek oceníte. Já jsem ho byla bývala potřebovala nutně. Nesmyslně jsem si přivezla neuvěřitelnou kupu oblečení a krámů, které jsem doposud nepoužila...
Základem je si zjistit jaké roční období na Vás čeká v průběhu celého Vašeho pobytu. Já jsem si pečlivě vygooglila "Kansas roční teploty", ale bylo mi to k ničemu. Pravdou je, že globální oteplování už není jen nějaká teorie. Tudíž jsem letos nezažila pořádnou zimu, ani sníh a to jsem si přivezla rovnou zimní bundu i kabát, protože Google mi řekl, že Kansas v zimě=sníh a mráz. Zeptejte se své hostitelské rodiny, jaké celoroční podmínky na Vás čekají. Mezi dalšími blbostmi, které jsem si přivezla byla i zubní pasta, armáda makeupu, který stejně nepoužívám, ale ráda vlastním, batoh a dvě kabelky, spoustu bot, polštář, ba i celou bižuterii, kterou vlastním! Nechápu na co jsem tenkrát myslela.. Můj kufr měl 7kg nadváhu, než je povoleno (tj. 23kg) a měla jsem problém ho sama přesunout z místa na místo.
Tak co si tedy zabalit?! Pokud si nejste jistí, jestli si danou věc vzít sebou nebo ne, zeptejte se sami sebe:"Existuje daná věc v mé cílové destinaci, tj. mohu si ji v případě nutnosti koupit? Zabalil/a jsem si už věc podobnou? Je to věc, kterou využiji? Závisí na tom můj život pokud danou věc nechám doma?". Jsou-li vaše odpovědi následující: Ano-Ano-Ne-Ne, můžete s klidnou myslí nechat věc doma.
Naopak věci, které rozhodně doporučuji si s sebou vzít jsou léky. Ironicky zrovna já, jsem na to úplně zapomněla. Prášky proti bolesti, kapky do očí, léky na alergie,popřípadě léky na něco, na co trpíte si rozhodně zabalte. Tady v Americe jsou i pitomé čočky na předpis, tudíž si přivezte dostatečné množství na délku celého pobytu, pokud možno.
Berte to tak, že čím méně si toho přivezete, tím více si můžete odvézt zpátky domu!

Žádné komentáře:

Okomentovat