pondělí 22. února 2016

Life update

Je to tady, už mi to vůbec nemyslí v češtině. Nedokážu si přeložit "life update" aniž by mi to neznělo retardovaně. ?"Životní aktualizace"? ...zkrátka life update, jen krátká zpráva co se mi teď v životě děje, co dělám, co mě čeká..
Jak už jsem naznačila, angličtinu jsem vzala za svůj rodný jazyk. V angličtině přemýšlím, sním, angličtina se stala součástí mého života, tudíž prosím omluvte mou češtinu, lépe už to asi napsat nezvládnu, i když si to po sobě přečtu..
Čas tady se mi výrazně zkrátil a to až tak, že se mi to nelíbí. Tvrdou pravdou je, že se mi nechce domu. Pochopitelně mi chybí táta a ségra a naši dva vořeši a také blízká rodina, ale život tady se pro mě stal velice jednoduchým k žití. V podstatě nemám žádné dramatické povinnosti, kromě školy atd., ale to ne ní nic těžkého, když pomyslím na to, že mám opustit ty lidi, se kterými jsem strávila posledních 7 měsíců, a kteří mi podstatně změnili život, kteří změnili mě. Při pomyšlení na návrat se bohužel umím soustředit jen na ty podstatné životní mezníky, kterými budu muset projít, a které mě stresují už teď. Vidím matiku, po roce bez jakékoliv matiky, uups, vidím novou třídu, maturitu, přijímačky na vejšku plus výběr vysoké, vidím pravděpodobné odstěhování na kolej a nemyslím si, že jsem na to připravená.
Těším se na jarňáky(11.-20. března)! Máme v plánu Mexiko, Puerto Vallarta a odétáme už desátého, tak si to prodloužíme! Vyloženě prahnu po pláži. Už se vidím v mém zbrusu novém, bílém, vorvaním těle rozvalená na lehátku, jak chytám bronz! Po konci školy plánujeme ještě jeden výlet a to po Státech, tak Vám ještě dám vědět, až to bude jisté.
Vím, že spolužáci budou mít tento pátek maturitní ples a mrzí mě, že tam nejsem, tak si snad zaskypujeme se spolužáky, jak mi to Vendelín slíbil. Náš maturák bude až v květnu a to sedmého. Mám vyhlédnuté šaty od Sherri Hill, to by byl splněný sen je mít a vejít se do nich! Mimochodem mám v dubnu narozeniny, chichichi, ale nic tím nenaznačuji.
Mám pocit, že jsem s Vámi chtěla sdílet ještě něco, ale už si nepamatuji co to bylo..

Pac a pusu, stýská se mi.

Makanka

5 komentářů:

  1. Ježiš, to je skvělý, že se ti tam tak líbí. :) Já pojedu do USA na tenhle rok 2016/17, odletat budu někdy v srpnu. A už se hrozně těším, ale zároveň i bojím toho, že to tam nezvládnu a tak...
    No teším se na další tvé příspěvky! :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím! Nejvíc to záleží na rodině, už máš tu svou?

      Vymazat
  2. Mě asi právě nejvíc pak vadil v USA ten "život jednoduchý k žití". Trochu nuda, no. Chyběl mi čerstvý chleba, ranní lidovky a kámoši s tím správným českým humorem. Ti asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě asi právě nejvíc pak vadil v USA ten "život jednoduchý k žití". Trochu nuda, no. Chyběl mi čerstvý chleba, ranní lidovky a kámoši s tím správným českým humorem. Ti asi nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  4. Snadno to to spadne do každodenního stereotypu..

    OdpovědětVymazat