úterý 2. února 2016

Malé zážitky #3

Když Vám hostitelská sestra usne na klíně, znamená to, že je hodně unavená... a asi mě má také ráda.


Táta slavil šedesáté narozeniny, byla to čistě "dospělácká" akce. Přišlo přes 150 lidí a nedalo se tu hnout z místa na místo. A tak naše "dětská" parta pařila v koupelně, kde nikdo nebyl..


Se sborem jsme za odměnu byli v Kansas City na dvou denním výletě. Jeli jsme neděle-pondělí, takže nám byl vyučovací týden zkrácen o jeden den, boží! Výlet zahrnoval aquapark, divadlo s obědem, workshop na našich nových písních a nákupy!


Minulý pátek jsem nevěřila vlastním očím, když jsem se konečně dostala ze školy, Měli jsme neuvěřitelných 22 stupňů Celsia, tak jsem toho ihned využila a vypravili jsme se se psy na výlet. Nakonec jsem byla utahaná víc než oni...


Kamarádi mě vzali na rodeo. Je to děsivé, ale zároveň zábavné!-Marianna, Colton, Antavious, Tyler




Naši mě požádali zda-li bych jim nepomohla s novou reklamou na jejich business. Dnes můžete vidět billboardy s tímto plakátem po celé Wichitě. Mnoho lidí mi řeklo, že by mě nepoznali, no já bych se také radši nepoznala...

Máme dokonce i placky, o které se ve škole poprali... mě žádná nezbyla...

Je to nakažlivé...

Na začátku ledna jsme ve škole měli další tanec s motivem "Glowstick get down", tudíž jsme byli oblečeni do neonových barev nebo v bílém.

Skladba všech dívek mé první vyučovací hodiny.-Martina, Kassie, Marianna, Kristie

Žádné komentáře:

Okomentovat