středa 26. srpna 2015

Mé inteligentní poznatky No.1

Miluji seriál Zoufalé manželky. Viděla jsem každý díl a dohromady jsem na tím strávila něco přes týden čistého času. Zbožňovala jsem tu domněnku všeho perfektního a uspořádaného, přesně jak je tomu na Wisteria lane. Pochopitelně jsem žila v představě, že je to přehnané, v čemž jsem se šeredně mýlila. Kansas, Wichita, Rocky Creek. To je nyní realita ve, které žiji. Skoro jako kdyby Wisteria lane, kopírovala ideu této komunity. Všechno je tu tak dokonalé! Upravené trávníky, přátelští sousedé, dokonalé rodinky, vše je tu "tip ťop".

Mám spoustu malých poznámek a netuším jak to uspořádat, tak to jen v rychlosti vysypu:
-je tu velký rozdíl mezi bohatými a chudými
-lidé tu milují charitu, rádi ji podporují, dobrovolnictví je tu populární, ale také to moc rádi dávají najevo
-něco pro mne naprosto nepředstavitelné je kukuřičné pole uprostřed města, hned vedle dvou největších obchodních center ve městě-ano to je realita, stejně tak banka u dálnice
-jídlo je tu BOŽÍ! Ale o tom chystám něco většího..
-není ulice, kde neparkuje pickup, nemluvě o tom, že manuální převodovka tu vymřela
-školní jídelna je něco, co si představím pod pojmem insuficience
-všichni jsou přátelští
-je tu asi tolik obézních lidí, kolik je u nás, většinou jsou to lidé středního věku
-většina věcí tu není znatelně levnější
-posedlost kupováním dezinfekčním gelem je tu na denním pořádku, ovšem ještě jsem nikoho neviděla to použít
-Celá Wichita používá k psaní jen obyčejné tužky...
-stejně jako my máme Drive Thru u 'Mekáče', tak tady mají Drive Thru všeho, od Starbucks přes lékárnu, banku až po obchod s lihovinami-Jaká ironie!

(Upozorňuji, že celý tento článek se týká především Wichity a okolí, jelikož jsem zatím nikde jinde nebyla...)


1 komentář: