středa 12. srpna 2015

Zápis do školy

Je to tak zvláštní. Jdu do nové školy, je tak obrovská, vše je pro mě nové. Včera jsem poprvé navštívila Andover High school, setkala se s pár profesory a vedením školy. Dostala jsem svůj individuální rozvrh (pro ty kdo to neví, v USA máte každý den stejný rozvrh-což je dost na hlavu, který se ale mění po semestru) a prošla jsem si školu. Vyučovací hodina má okolo 47 minut a přestávka 5. Nemáme dovoleno chodit o hodině na toaletu, tudíž pět minut není mnoho...
Zítra mám první školní den, tzv. freshman day. V tento den jdou do školy jen děti, které jsou tu nové, tak mi držte palce!
Byla jsem vybrána do show choir! Naše škola má více sborů a tento je nejlepší! Tak mám velkou radost..

Moje rozvrhy na oba semestry, pravděpodobně budu ještě něco měnit..

Žádné komentáře:

Okomentovat