čtvrtek 13. srpna 2015

První školní den

Jsem nadšená a znuděná. První den na Andoverské high school byl jako z amerického filmu. Přišla jsem do
 hlavní haly a bylo tam tolik lidi až mě to vyděsilo. Došlo mi, že musím hledat někoho mého věku, někoho kdo je sám, pokud nechci zůstat celý den sama. A tak jsem si sedla vedle slečny v zeleném tričku a džínech. Hned druhou otázkou jsem zjistila, že je to Češka, jaká náhoda!
Nahnali nás do tělocvičny(úžasná atmosféra!!!), kde nás rozdělili do skupin a v těchto skupinách jsme zůstali po zbytek dne. Hráli jsme hry na způsob "poznej ostatní během 2 hodin".
Školní jídelna-to se nedá! Byla jsem zvědavá jestli je to tak zlé, ne, je to ještě horší než jsem čekala...

Fotka naší skupinky s poznávací značkou ala prapodivné berušky.

Žádné komentáře:

Okomentovat