neděle 30. srpna 2015

Škola

Jsem tu něco málo přes tři týdny, z toho dva ve škole a tak jsem si už zvykla na zdejší režim, pravidla. Tomu bych se chtěla v tomto příspěvku věnovat.
Zlatá naše česká škola. Kromě toho, že se pochopitelně máme chovat slušně a být pilní žáci nás nic netíží. Ovšem tady mám problém každé ráno.. Zjistila jsem, že mám dlouhé ruce. Ne, opravdu neodbočuji od tématu. panují tu přísná pravidla ohledně oblékání. Šortky nesmí být kratší než konečky natažených prstů podél těla. Žádná část spodního prádla nesmí být vidět, ani ramínko od podprsenky, nedej bože průsvitné tričko. Takzvaný "Crop top" tu také neuvidíte nikoho nosit. Ramínka tílek musí být široká jako tři prsty vedle sebe (zdravím Charlie ala Hunger games) a tak tu chodím nakupovat ve stylu Katniss Everdeen. Většina studentů tu chodí v pohodlném nebo sportovním oblečení, takže já, která si každé ráno vezmu džíny a tričko pokud možno s dlouhým rukávem, jelikož ve škole je "léto neléto" konstantě 18 stupňů Celsia, denně slyším jak se vyznám v módě.. Hahaha...
Školní systém je katastrofa. Učíme se pouze o USA. a to ve všech předmětech. Pokud si vezmete zeměpis, budete se z 90% věnovat USA. Připravte se na otázky stylu: "Ty jsi z ČR? Takže mluvíš rusky?" nebo "Ahá Československo! To já znám!"

Minulý týden jsem zažila něco nezapomenutelného! Měla jsem zrovna třetí hodinu, kdy učitel dostal sms, aby se ujistil, že dveře jsou zamknuté (to musí být, alespoň zvenku dovnitř se nesmí nikdo dostat, z bezpečnostních důvodů) a zatáhl rolety. Později jsem se dozvěděla, že ve škole byla policie s protidrogovými psi a prohledávali všechny skřínky a náhodná auta. Realita.

Žádné komentáře:

Okomentovat